#exam#cuti#program

Mulakan dengan basmalah.

Entry kali ni, aku pun tak tahu nak cerita apa2 yg menarik. Ok la, aku baru lepas habis exam sem ke-3 di Universiti Malaya. last paper mlm Jumaat. Haa, nasib baik xde keliwon. haha. 
Tatkala kawan2 keriangan untuk cuti. Keriangan masa tu mengalahkan raya. Keluar dewan exam, terus keluar kamera bagai, snap sana sini. Masa tu jugaklah peluang kalau nk tengok muka2 pelik yang x pernah buat sebelum ni. 
Aku ni lain sikit, bukan nk cakap xde perasaan cuma sukar sedikit la nk express feeling through face. Psl tu aku kene improve, sbb tu aku decide utk join teater kat kolej. Sekali senaman muka belajar. 
Lagipun, aku x balik rumah pun cuti ni. Byk nk kene siapkan kertas kerja projek PERSADA(Felda), KEBATIM( kebajikan anak2 yatim) dan HALUSINASI(teater). that's why jugaklah muka aku xde expression sgt time habis exam sem ni.huhu
Ermmm, otw skrg ni, aku sedang mengikuti kem kepimpinan di Lembah Azwen. Kenal x tempat ni? dekat je dgn KL. Just take 40 minit la journey by bus from UM.
So, nnt aku bgtau psl kem ni di entry yg seterusnya. 
thanks for your time.

=)


Comments

Popular Posts