Google+ Followers

Saturday, 9 March 2013

KELUAR~

KENAPA KELUAR MENJADI TAJUK?

sabar ea..

Sebenarnya nak cerita pasal KELUAR dakwah Islamik..
Dakwah ini mempunyai nilai yg sgt besar dlm agama
namun yg sedihnya, =(
x ramai yg ambil peduli lebih2 lagi golongan remaja mcm aku ni la..
Dulu aku pun x biasa dgn istilah KELUAR ni,
aku ingat lg first time ade member aku ajak KELUAR,
masa tu pun baru habis solat Isyak berjemaah kt surau,
so, mmg aku dh nak KELUAR dr surau tu la,
tapi lps tengok muka dia dgn teliti,
akhirnya aku faham la apa yg dia maksudkan..huhu
dia plak tak habis2 tersenyum tgk aku,
haha~
jadi kawan2, fikir2kn, renung2kn dan slmt beramal..
kalo ade ape2 komen, silakan~
Tapi takpe, lps mencuba pelbagai alternatif,
lama2 dh biasa.. =)

BTW, yg bwh ni aku nk kongsi sikit gambar KELUAR jln2 kt Rimba Ilmu UM,
maaf, terKELUAR sikit dari tajuk..haha
masa ni pegi waktu pagi, sunyi la jgak..tapi pemandangan Subhanallah~
KELUAR dgn roomate jerrr..huhu








bye~  =)
Assalamualaikum..




No comments:

Post a Comment